Elastyczny zwrot auta z Car&More – poznaj wszystkie zalety!

Przeczytaj w

10 min

blogpost

Jeżeli szukasz bezpiecznego i opłacalnego sposobu zakupienia samochodu, jesteś we właściwym miejscu. Zapomnij o niepewnych sprzedawcach, ukrytych wadach oraz długim czasie oczekiwania – sprawdź oferty finansowania z Car&More! Gwarantujemy najwyższy stan techniczny każdego używanego auta w naszej ofercie.

Alternatywa kupowania samochodu od osoby prywatnej – Car&More

Jaki jest najczęstszy powód chęci zwrotu auta po zakupie? Zazwyczaj wiążę się to z odkryciem wady pojazdu spowodowanej zatajeniem albo zaniedbaniem ze strony prywatnego sprzedawcy. Dlatego, postaw na sprawdzone rozwiązania i nie kupuj kota w worku.

Gdy decydujesz się na leasing lub kredyt z Car&More, zapewniasz sobie minimalnie 12-miesięczną gwarancję oraz pewność, że wybrany przez Ciebie samochód pochodzi od autoryzowanego dealera i jest po przeglądzie. Jeżeli chodzi o używane auta, to najbezpieczniejsza opcja.

Zwrot samochodu w Car&More na gwarancji

W jakich sytuacjach możesz ubiegać się o zwrot w Car&More? Leasing, podobnie jak kredyt to długoterminowe zobowiązania finansowe. Wiemy, że sytuacja bywa dynamiczna, a my chcemy zapewnić Ci pełen komfort. Decydując się na naszą platformę zyskujesz roczną gwarancję, którą możesz przedłużyć nawet na okres 36 miesięcy. Jeżeli na skutek pewnych zdarzeń nie jesteś w stanie realizować dalej warunków umowy, możesz skorzystać z gwarancji, która umożliwia zwrot samochodu.

Jak zwrócić pojazd na gwarancji?

W przypadku zwracania pojazdu na gwarancji w Car&More należy wpłacić na konto bankowe, podane na fakturze, kwotę w wysokości 184,50 brutto. Potwierdzenie przelewu należy przesłać na adres mailowy służący wcześniejszej korespondencji. I to tyle! Kolejne kroki wykonają za Ciebie nasi eksperci.

Następnie zostaje przygotowana symulacja kaucji, której opłacenie daje możliwość zwrotu samochodu. Jej wartość stanowi różnica między sumą należności do zapłaty przez klienta i ceną netto auta, która ustalona jest na podstawie bazy EUROTAX. Całość opłaty naliczana jest zgodnie z OWL, paragraf 7, pkt 5: "Za przygotowanie wstępnego rozliczenia Umowy z ust. 2". Po uiszczeniu określonej kwoty możesz przejść do fizycznego zwrotu pojazdu.

Samochód należy dostarczyć do partnera finansującego w godzinach 10:00-16:00. Jego dokładny adres otrzymasz na 3 dni przed datą zdania auta. Odbiór pojazdu zostanie potwierdzony na miejscu odpowiednim protokołem zdawczo-odbiorczym.

Jakie kroki podejmie następnie platforma Car&More?

Dbamy o to, żeby każdy klient był zadowolony, dlatego nawet w przypadku zwrotu dokładamy wszelkich starań, aby wszystko przebiegło sprawnie. Gdy działania opisane w powyższym akapicie zostaną zakończone, rozpocznie się ustalanie kwoty, którą otrzymasz w ramach gwarancji. Proces przebiega w następujący sposób:

  1. Rzeczoznawca dokonuje wyceny wartości zwróconego samochodu.

  2. Pojazd zostaje wystawiony na sprzedaż we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży, jakimi dysponuje Grupa VEHIS. Możesz także na własną rękę szukać klienta na samochód.

  3. Po sprzedaży pojazdu następuje ostateczne rozliczenie Twojej umowy leasingu. W przypadku nadpłaty zostanie ona zwrócona na Twój rachunek bankowy, w przeciwnym wypadku będziesz zobowiązany do uregulowania różnicy.

Szukasz innego sposób zwrotu na gwarancji? Masz także możliwość przepisania cesji leasingu na innego korzystającego.

blogpost

Odwieczny dylemat, czyli diesel kontra benzyna

Co lepsze: diesel czy benzyna? Eksperci Car&More porównali za i przeciw każdemu z nich. Poznaj nasze zestawienie i zdecyduj, jaki model wybrać!

Dacia Duster - jeden z 10 polecanych modeli tanich aut używanych

10 tanich aut używanych, na które warto zwrócić uwagę w 2025 r.

Zakup samochodów używanych jest tańszy niż nowych aut. Sprawdź listę tanich aut osobowych, które są warte uwagi. Dowiedz się więcej!

blogpost

Najtańszy kredyt na samochód – czyli jaki?

Car&More Sp. z o. o.Berry Financial Services (Polska) Sp. z o.o.Aleje Jerozolimskie 123A02-017 Warszawa
E-mail: kontakt@carmore.plTelefon: +48 22 104 00 44Pn.-pt. 9:00-17:00