Często zadawane pytania

    Skąd pochodzą samochody oferowane w Car&More?

    Samochody Car&More są starannie wybrane, w czym pomagają nam również algorytmy sztucznej inteligencji. Dzięki temu znajdujemy dla Ciebie pojazdy w atrakcyjnych cenach. Auta pochodzą wyłącznie od polskich największych autoryzowanych dealerów oraz bezpośrednio producentów i importerów fabrycznych. Auta są przeważnie samochodami poleasingowymi. Zdarzają się również auta z minimalnym przebiegami, w tym podemonstracyjne. Wszystkie samochody objęte są programami Certified Pre-Owned zgodnie z najwyższymi standardami największych producentów motoryzacyjnych.

    Jakie ponoszę konsekwencje, jeśli przekroczę ustalony limit km?

    Na zakończenie umowy porównamy faktyczny stan licznika z przebiegiem początkowym powiększonym o zadeklarowany przez Ciebie roczny limit kilometrów. Jeśli aktualny przebieg będzie niższy niż limit, wówczas nic nie dopłacasz. Jeśli jednak przekroczony został zadeklarowany limit kilometrów, poprosimy Cię o jego rozliczenie w wysokości 30 gr brutto /km ponad limit.

    Jak mam się zgłosić na sezonową wymianę opon?

    Każdorazowo na wiosnę i jesień Car&More będzie przypominać kierowcom o konieczności wymiany opon na letnie lub zimowe. Jeśli masz wykupiony Pakiet Opony, zostaniesz automatycznie umówiony do najbliższej partnerskiej stacji oponiarskiej Car&More w celu wymiany opon. Nasi specjaliści pracują całą dobę przez 7 dni w tygodniu, żeby móc ci pomóc w takich przypadkach. Zostaniesz pokierowany do najbliższej stacji oponiarskiej współpracującej z Car&More lub w miejsce gdzie już przechowujesz opony. Pamiętaj, że wymianę opon na letnie powinieneś zaplanować najpóźniej w kwietniu a na zimowe najpóźniej w listopadzie.

    Jak mam postępować, jeśli przydarzy mi się wypadek/stłuczka lub będę chciał zgłosić szkodę ubezpieczeniową?

    W sytuacjach nagłych skontaktuj się z naszym Centrum Technicznym, którego numer znajdziesz w dokumentach przekazanych wraz z samochodem, oraz na naszej stronie internetowej. Nasi specjaliści pracują całą dobę przez 7 dni w tygodniu, żeby móc ci pomóc w takich przypadkach. W zależności od typu szkody i rodzaju Pakietów Dodatkowych wykupionych w Car&More, będzie Ci przysługiwać odholowanie do najbliższego zakładu napraw blacharskich i lakierniczych. W wariancie szkody z OC sprawcy lub w przypadku szkody AC z wykupionym pełnym assistance, będzie Ci przysługiwało także auto zastępcze na cały czas naprawy.

    Czy za kierownicą mojego auta z Car&More mogą siadać inne osoby?

    ak, w trakcie umowy można zgłosić maksymalnie dwie dodatkowe osoby, które będą mogły korzystać stale z auta. Domyślnie, jeśli nie zgłosisz żadnej dodatkowej osoby, Ty będziesz jedyną osobą mogącą korzystać stale z auta zgodnie z umową. W trakcie umowy możesz dowolnie wycofać upoważnienie dla takiej osoby lub zmienić ją na inną. Istotne jest, żeby wszelkie tego typu zmiany dokonać zanim przekażesz kluczyki tej osobie. Za każdym razem jeśli chcesz kogoś innego dodać jako osobę upoważnioną, zgłoś to na Car&More Helpdesk (telefonicznie, czatem lub mailem) i poczekaj na odpowiednie potwierdzenie drogą mailową. Dopiero po otrzymaniu maila potwierdzającego możesz udostępnić auto drugiej osobie. Ochrona ubezpieczeniowa zapewniana przez Car&More, zakłada że możesz udostępnić pojazd na krótki czas osobie trzeciej. Warto jednak, żebyś jako główny użytkownik, przebywał w tym czasie w samochodzie na wypadek nieoczekiwanych zdarzeń.

    Czy na samochodzie można umieścić reklamę bądź dokonać innych modyfikacji?

    Taka sytuacja powinna podlegać każdorazowej ocenie, czy wprowadzone przez Ciebie modyfikacje pozwalają w momencie zdania samochodu doprowadzić do jest stanu pierwotnego. Pamiętaj, że w przypadku ponadnormatywnego zużycia w momencie oddania pojazdu do Car&More, wykwalifikowany rzeczoznawca potwierdzi czy zużycie Twojego samochodu jest wynikiem “normalnego użytkowania”. W przypadku dodatkowych zniszczeń będziesz musiał zapłacić za koszty naprawy i doprowadzenia pojazdu do zakładanego stanu.

    Czy mogę używać wynajętego samochodu jako Uber, taksówkę itp.?

    Niestety nie, nie zakładamy możliwości wykorzystania naszych pojazdów do zawodowego świadczenia usług przewozu osób. Podobnie, samochody Car&More nie mogą być modyfikowane mechanicznie lub wizualnie i nie mogą brać udziału w jakichkolwiek sportach motorowych lub wyścigach lub zawodach. Nie przestrzegając tych zasad narażasz się na natychmiastowe rozwiązanie Umowy o Pakiety Dodatkowe oraz obowiązek pokrycia szkód spowodowanych takimi modyfikacjami lub działaniami.

    Czy korzystając z Waszych usług mogę wyjechać za granicę?

    Tak, możesz wyjechać na wakacje z rodziną lub na wyjazd służbowy za granicę. Pamiętaj jednak, że Umowa o Pakiety dodatkowe – poza Assistance obejmuje jedynie teren Rzeczypospolitej Polskiej.

    Czy istnieje możliwość korzystania z autoryzowanego serwisu innego niż podany w umowie?

    Pamiętaj, że Twój samochód jest na pełnej gwarancji. Abyś mógł z niej skorzystać powinieneś serwisować samochód w miejscach, które znają i zapewniają pełną zgodność procedur serwisowych z wymaganiami producenta. Korzystając z oferty Car&More zyskujesz dostęp do obsługi serwisów autoryzowanych danej marki pojazdów lub punktów Bosch. Zachęcamy do korzystania z podobnej klasy serwisantów, żebyś nie musiał się martwić o jakość wykonanych napraw. Najtaniej zrobisz to korzystając z abonamentu Serwis Full Car&More lecz możesz to zrobić także we własnym zakresie. Pamiętaj, że Twój samochód jest na pełnej gwarancji. Abyś mógł z niej skorzystać powinieneś serwisować samochód w miejscach, które znają i zapewniają pełną zgodność procedur serwisowych z wymaganiami producenta. Korzystając z oferty Car&More zyskujesz dostęp do obsługi serwisów autoryzowanych danej marki pojazdów lub punktów Bosch. Zachęcamy do korzystania z podobnej klasy serwisantów, żebyś nie musiał się martwić o jakość wykonanych napraw. Najtaniej zrobisz to korzystając z abonamentu Serwis Full Car&More lecz możesz to zrobić także we własnym zakresie. Co powinienem zrobić w przypadku utraty dokumentów bądź kluczyków do samochodu? W takim przypadku, jak najszybciej skontaktuj się z podmiotem finansującym informując o takim wydarzeniu i postępuj zgodnie z procedurami Takie zdarzenie związane jest z niezbędnymi opłatami administracyjnymi, którymi zostaniesz obciążony. Dodatkowo zostanie naliczona opłata administracyjna zgodnie z taryfikatorem finansującego.

    Co to znaczy, że auta zostały „gruntownie sprawdzone”?

    Każde auto oferowane w Car&More pochodzi z polskiej sieci dealerskiej i zostało gruntownie zweryfikowane pod kątem stanu technicznego (mechanicznie i blacharsko) oraz ogólnego stanu wizualnego i poziomu zużycia zgodnie z politykami koncernów motoryzacyjnych. Co więcej, jesteśmy na tyle pewni stanu technicznego naszych aut, że wszystkie samochody oferowane przez Car&More, są zawsze oferowane z pełną gwarancją (producencką lub równoważną), co dodatkowo zabezpiecza przed ewentualnymi nieprzewidzianymi kosztami.

    Co mam zrobić jeśli będzie zbliżać data przeglądu okresowego?

    W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym całodobowym Centrum Technicznym którego numer znajdziesz w dokumentach przekazanych wraz z samochodem, oraz na naszej stronie internetowej. Nasi specjaliści pracują całą dobę przez 7 dni w tygodniu, żeby móc ci pomóc w takich przypadkach. Zostaniesz pokierowany do najbliższej stacji diagnostycznej. Pamiętaj, żeby zaplanować przegląd zgodnie z jego harmonogramem, tzn. nie powinieneś przekroczyć wskazanego w książce serwisowej lub dowodzie rejestracyjnym daty lub liczby przejechanych kilometrów. Możliwe maksymalne odchylenia od tych norm znajdziesz w Umowie o Pakietach Dodatkowych. Pamiętaj, że regularne przeglądy warunkują m.in. ochronę gwarancyjną.

    Co mam zrobić jeśli auto zostanie skradzione?

    Przede wszystkim zgłoś jak najszybciej sprawę na policji. Dodatkowo powinieneś powiadomić jak najszybciej ubezpieczyciela i Car&More o zaistniałym zdarzeniu. Dalej będziesz postępował zgodnie z procedurami policyjnymi i ubezpieczeniowymi. W przypadku kradzieży pojazdu Umowa na Pakiety Dodatkowe ulega automatycznemu rozwiązaniu.

    Co mam zrobić jeśli auto zostanie holowane (za parkowanie)?

    Postępujesz zgodnie z procedurami policji i/lub straży miejskiej dla takich przypadków. Wszelkie koszty związane ze zdarzeniem ponosisz we własnym zakresie. W takich przypadkach przestrzegaj także zapisów umowy leasingowej (firma) lub kredytowej (osoba fizyczna).

    Co mam zrobić jeśli auto ulegnie awarii lub będę chciał zgłosić nieprawidłowe działanie auta?

    W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym całodobowym Centrum Technicznym którego numer znajdziesz w dokumentach przekazanych wraz z samochodem, oraz na naszej stronie internetowej. Nasi specjaliści pracują całą dobę przez 7 dni w tygodniu, żeby móc ci pomóc w takich przypadkach. Zostaniesz pokierowany do najbliższej stacji serwisowej. Jeżeli Twój pojazd jest unieruchomiony i posiadasz pełne assistance Car&More, Centrum Techniczne wyśle po Ciebie lawetę i jeżeli naprawa będzie trwała dłużej niż 24 h otrzymasz pojazd zastępczy.

    Nie wybrałem opcji Serwis Full. Czy mogę korzystać z nieautoryzowanych serwisów w celach naprawy/przeglądu mojego samochodu?

    Pamiętaj, że Twój samochód jest na pełnej gwarancji. Abyś mógł z niej skorzystać powinieneś serwisować samochód w miejscach, które znają i zapewniają pełną zgodność procedur serwisowych z wymaganiami producenta. Korzystając z oferty Car&More zyskujesz dostęp do obsługi serwisów autoryzowanych danej marki pojazdów lub punktów Bosch. Zachęcamy do korzystania z podobnej klasy serwisantów, żebyś nie musiał się martwić o jakość wykonanych napraw. Najtaniej zrobisz to korzystając z Pakietu Dodatkowego Serwis Full Car&More lecz możesz to zrobić także we własnym zakresie.

    Co się stanie gdy przebiję oponę?

    W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym całodobowym Centrum Technicznym którego numer znajdziesz w dokumentach przekazanych wraz z samochodem, oraz na naszej stronie internetowej. Nasi specjaliści pracują całą dobę przez 7 dni w tygodniu, żeby móc ci pomóc w takich przypadkach. Zostaniesz pokierowany do najbliższej stacji oponiarskiej współpracującej z Car&More lub w miejsce gdzie już przechowujesz opony. Jeżeli Twój pojazd jest unieruchomiony i posiadasz pełne assistance Car&More, Centrum Techniczne wyśle po Ciebie lawetę i jeżeli naprawa będzie trwała dłużej niż 24 h otrzymasz pojazd zastępczy.

    Co mam zrobić jeśli będzie się zbliżać data badania technicznego?

    W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym całodobowym Centrum Technicznym którego numer znajdziesz w dokumentach przekazanych wraz z samochodem, oraz na naszej stronie internetowej. Nasi specjaliści pracują całą dobę przez 7 dni w tygodniu, żeby móc ci pomóc w takich przypadkach. Zostaniesz pokierowany do najbliższej stacji diagnostycznej. Pamiętaj, żeby zaplanować przegląd zgodnie z jego harmonogramem, tzn. nie powinieneś przekroczyć wskazanego w książce serwisowej lub dowodzie rejestracyjnym daty lub liczby przejechanych kilometrów. W przypadku przekroczenia terminu wskazanego przeglądu, pojazd może być zatrzymany przez policję i nie jest już objęty obsługa gwarancyjną. W takim przypadku wszystkie koszty związane z tymi zdarzeniami będziesz musiał ponieść sam.

    Co mam zrobić jeśli dostanę mandat lub zatrzyma mnie policja?

    Jeżeli zatrzyma Cię policja za wykroczenie w ruchu drogowym, przedstaw swoje dokumenty osobiste i odnieś się do propozycji mandatu. To sprawa między Tobą a policją i od Twoich decyzji zależy jak będziesz chciał się rozliczyć za ewentualny mandat. Jeżeli podczas zatrzymania policja zgłosiłaby zastrzeżenia do stanu technicznego pojazdu, pamiętaj o kontakcie z całodobowym Centrum Technicznym Car&More. Jeżeli jesteś leasingobiorcą, w przypadku zarejestrowania Twojego wykroczenia przez fotoradar, będziesz musiał dokonać dodatkowej opłaty administracyjnej zgodną z taryfikatorem instytucji finansowej, która udzieliła Ci finansowanie na pojazd.

Wybierz auto dla siebie

Car&More Sp. z o. o.Berry Financial Services (Polska) Sp. z o.o.Aleje Jerozolimskie 123A02-017 Warszawa
E-mail: kontakt@carmore.plTelefon: +48 22 104 00 44Pn.-pt. 9:00-17:00